Két új igazgató kezdte el a hónap elejétől munkáját az Anna Grand Hotelben. A változástól elsősorban az értékesítési munka hatékonyságának növelését illetve a szolgáltatások minőségének javítását remélik. Új szemléletre és lendületre van szükség – nyilatkozta Lengyel Ernő tulajdonos.
– Egyedülálló lehetőségünk van a 400 főt befogadó reprezentatív nagytermünkkel, a kistermekkel és a megfelelő éttermi háttérrel. Ezt mindenképpen ki kell használnunk. Ugyanakkor nem engedhetünk a klasszikus elegancia szlogenünkből. Továbbra is az igényes, a minőségi szolgáltatásokat kedvelő vendégkörre számítunk. Tehát nem rombolunk árat, nem megyünk lefelé a szolgáltatás színvonalában, inkább javítani szeretnénk – hangsúlyozta Lengyel Ernő, aki hozzátette: a szálloda profilja alapvetően nem változik, de a korábbinál jobban építenek majd a konferenciaturizmusra valamint a rendezvények szervezésére.
A Cserép Bélát és Nagy Jenőt váltó új vezetők korábban budapesti butique hotelekben dolgoztak. Az új ügyvezető igazgató, Gaál Miklós korábban két szállodát vezetőként irányított. Az utóbbi három évben kollégák voltak az értékesítési igazgatóval, Dudás Karolinával.
– Amikor elfogadtuk a Lengyel úr felkérését, nem kisebb célt tűztünk ki magunk elé, mint hogy a hotellel a balatoni régió egyes számú szállodájává szeretnénk válni a legrövidebb időn belül. A hotel olyan adottságokkal rendelkezik, a reformkori városrésszel olyan erőtér veszi körül, ami minderre alkalmassá teszi. Ezeket az adottságokat szeretnénk jobban kiaknázni azokkal a tapasztalatokkal, amiket a friss, lendületes fővárosi szállodamenedzsmentben szereztünk – fogalmazott Gaál Miklós.
Igazgatóként elsősorban a minőségi szolgáltatást akarja előtérbe helyezni. Mint mondta, változtatni szeretne bizonyos technikai elmaradásokon, hogy ezzel minden ponton teljesítsék a négycsillagos kategóriával kapcsolatos elvárásokat, és közelítsenek a superior minőséghez. – Nem elég a kiváló minőség, ehhez olyan dolgozók kellenek, akik a saját arcukat adják a munkájukhoz.
Dudás Karolina ígéri, egy év alatt komoly előrelépést ér majd el az értékesítésben.
– A vendégeink 80 százaléka belföldről érkezik. Úgy látom, hogy ezen a területen a jelenlegi mennyiség dupláját el lehetne érni. Ehhez elsősorban a direkt értékesítési munkát szeretnénk erősíteni. A rendezvények, konferenciák szervezésénél különösen a nagyobb cégekkel való jobb kapcsolat kialakításától várunk eredményt. Az egyéni vendégek felé bővíteni akarjuk a csomag ajánlataink választékát, és fejleszteni akarjuk a szálloda honlapját, hogy az érdeklődők a lehető legkényelmesebb megoldásokkal kapjanak információt, tudjanak foglalni – mondta az értékesítési igazgató.
Forrás: Antal Fülöp (turizmusonline.hu)
belső udvar
2024.11.12.
Szerintem nem betonszörny épül, az ezzel szemben van, de ez szubjektív. Lesz egy nyitott épület, üzletekkel, szerintem ez jó. Fűmaggal…
Bővebben
Krónikás
2024.11.11.
Teljes egészében egyetértek "belső udvarral". Egy újabb terület lesz rendezett. Ugyanakkor érthetetlen, hogy Füreden már olyan területeken is el lehet…
Bővebben
Belső udvar-hoz
2024.11.11.
Az, hogy ami eddig ott volt, vállalhatatlan, ronda és pusztulat volt, az igaz, viszont ez még nem jelenti azt, hogy…
Bővebben