Új bemutató fejlesztő központ létesült a PharmAgora Életminőség Klaszter székhelyén. A projektet az AdWare Research Kft. Új Széchenyi Terv keretében, GOP-2011-1.3.1/B kiíráson nyert pályázatának eredményeképpen, közel 84 millió forint Európai Uniós támogatással valósította meg.
A bemutató központ a legmodernebb informatikai, multimédiás bemutató eszközökkel lett felszerelve ezzel növelve az AdWare Research versenyképességét a nemzetközi adatmenedzsment piacon.
Az AdWare Research Kft. a projekt alatt tovább fejlesztette a Mythos adatmenedzsment rendszerét, mely így alkalmas kérdőív szerű adatok elektronikus gyűjtésére és azok exportálására statisztikai rendszerek felé.
Fő célunk az volt, hogy naprakész validált adatokat, biztonságos információt szolgáltathassunk.
Mostantól hosszú ideig tartó adatgyűjtés esetében a rendszer képes az adatok kiértékelésére és jelentések készítésére, amely eredmények befolyásolhatják a további adatgyűjtés menetét, így az adatgyűjtési folyamatban lehetőség nyílik időben változtatható adatstruktúra megvalósítására. A rendszert főként a gyógyszeripar alkalmazza klinikai vizsgálatok során, de alkalmazható az egészségügyben pl. a páciens terápiás kezelésének otthoni nyomon követésére, valamint bármely kutatás fejlesztési projekt adatainak hossztávú gyűjtésére és mérőrendszerek adatainak importálására.
A cégről bővebb információt a www.adwareresearch.com honlapon olvashatnak.
Belső üdvar-hoz
2024.11.15.
Köszönöm, hogy megengedi a szubjektivitást, mert szerintem igenis betonszörny. Ez is és igen, a vele szemben lévő is. Szerintem. Nem…
Bővebben
belső udvar
2024.11.12.
Szerintem nem betonszörny épül, az ezzel szemben van, de ez szubjektív. Lesz egy nyitott épület, üzletekkel, szerintem ez jó. Fűmaggal…
Bővebben
Krónikás
2024.11.11.
Teljes egészében egyetértek "belső udvarral". Egy újabb terület lesz rendezett. Ugyanakkor érthetetlen, hogy Füreden már olyan területeken is el lehet…
Bővebben