Új bemutató fejlesztő központ létesült a PharmAgora Életminőség Klaszter székhelyén. A projektet az AdWare Research Kft. Új Széchenyi Terv keretében, GOP-2011-1.3.1/B kiíráson nyert pályázatának eredményeképpen, közel 84 millió forint Európai Uniós támogatással valósította meg.
A bemutató központ a legmodernebb informatikai, multimédiás bemutató eszközökkel lett felszerelve ezzel növelve az AdWare Research versenyképességét a nemzetközi adatmenedzsment piacon.
Az AdWare Research Kft. a projekt alatt tovább fejlesztette a Mythos adatmenedzsment rendszerét, mely így alkalmas kérdőív szerű adatok elektronikus gyűjtésére és azok exportálására statisztikai rendszerek felé.
Fő célunk az volt, hogy naprakész validált adatokat, biztonságos információt szolgáltathassunk.
Mostantól hosszú ideig tartó adatgyűjtés esetében a rendszer képes az adatok kiértékelésére és jelentések készítésére, amely eredmények befolyásolhatják a további adatgyűjtés menetét, így az adatgyűjtési folyamatban lehetőség nyílik időben változtatható adatstruktúra megvalósítására. A rendszert főként a gyógyszeripar alkalmazza klinikai vizsgálatok során, de alkalmazható az egészségügyben pl. a páciens terápiás kezelésének otthoni nyomon követésére, valamint bármely kutatás fejlesztési projekt adatainak hossztávú gyűjtésére és mérőrendszerek adatainak importálására.
A cégről bővebb információt a www.adwareresearch.com honlapon olvashatnak.
Krónikás
2025.02.28.
A szolidaritási adó mértéke mellett problémás az átláthatatlansága. Azt már látjuk, hogy kikre és mennyit róttak ki, de arról soha…
Bővebben
Kérdés-nek
2025.02.05.
Köszönöm a választ!
Bővebben
kérdés
2025.02.05.
Minden ilyen felmérés önkéntes alapon történik, ez evidens, ahogy ez a hírben is benne van egyébként. Bárhogy keresik meg minden…
Bővebben