A január 5-én, Monacóból indult versenyen 41 autó, 14 kamion és 95 motoros állt rajthoz. A
mezőny csaknem két héttel később, január 18-án ért célba Dakarban.
A kilenc tagú balatonfüredi csapatot Fazekas Károly vezette, ő volt az 1400 lóerős, kilenctonnás, Scania kamion sofőrje.
Navigátora Horn Albert, fedélzeti mérnöke Csákány Péter volt. A kamiont egy egész stáb kísérte: Bugóczi Zsolt, Csőszi Péter, Fábián András, Kook Szabolcs, Major Gábor és Papp Frank.
A leghosszabb afrikai tereprali-viadal évről évre egyre nehezebb, a távot ritkán szokták első kísérletre hibátlanul teljesíteni, így a Fazekas Motorsport eredménye igazi meglepetésnek számít.
Fotó: a csapat FB oldala
Mert ha elindul a vonat...
2024.09.26.
Biztos nem Belgrádba ment a kérdéses járat... Akkor nem, hogy 32 percet késett volna, hanem 32 perccel előbb érkezett volna…
Bővebben
MÁV
2024.09.25.
A 32 perc az még csak lóf... sem. Ez tényleg így van. Bármit csak akkor lehet szóvá tenni, ha 120…
Bővebben
soha többet vonat!!!
2024.09.25.
Több éve vonatoztam utoljára és hétfőn egy világ dőlt össze bennem! a 13,05-ös tapolcai vonat 32 perces késéssel indult Füredről,és…
Bővebben